Η συνταγή της εβδομάδας: 2 Super Healthy συνταγές με κιμά σόγιας

Η συνταγή της εβδομάδας: 2 Super Healthy συνταγές με κιμά σόγιας

Αν θέλετε ν’ αποφύγετε το κρέας, αλλά σας αρέσουν οι συνταγές με κιμά -όπως και στα παιδιά άλλωστε- τότε η λύση είναι μια: να καταφύγετε στον κιμά σόγιας. Γι’ αυτή την εβδομάδα, η συνταγή θα είναι διπλή, ώστε να ικανοποιήσει όλες τις γαστρονομικές σας επιθυμίες!

Λίγα Λόγια για τον κιμά σόγιας…

Ο κιμάς σόγιας θεωρείται πολύ καλή πηγή πρωτεϊνών, που σημαίνει ότι είναι ιδανικός για όσους αποφεύγουν το κρέας. Σε σύγκριση με το κόκκινο κρέας και τα λιπαρά γαλακτοκομικά, παρέχει τις πρωτεΐνες χωρίς την υψηλή χοληστερόλη. Έχει, επίσης, υψηλή περιεκτικότητα σε ωφέλιμα αμινοξέα, βιταμίνη Β, σίδηρο και μαγνήσιο. Να προτιμάτε τον βιολογικό κιμά σόγιας, χωρίς πρόσθετη ζάχαρη, αλάτι, λακτόζη και γλουτένη. Φυσικά, πρέπει να καταναλώνετε με μέτρο, όπως και όλα σε αυτή τη ζωή!!!

Πώς τον παρασκευάζουμε:

Υπάρχουν 2 τρόποι παρασκευής του κιμά σόγιας. Είτε τον μουλιάζουμε για μισή ώρα και τον ξεπλένουμε με άφθονο νερό είτε τον βράζουμε και τον σουρώνουμε! Στη συνέχεια, τον μαγειρεύουμε, όπως και τον κιμά κόκκινου κρέατος. Με τα μυρωδικά της αρεσκείας μας και με ψιλοκομμένα λαχανικά, όπως καρότο, κόκκινη πιπεριά, κρεμμυδάκι, κτλ.

  1. Σουφλέ με Ριγκατόνι ολικής, κιμά σόγιας και πανεύκολη μπεσαμέλ γιαουρτιού

Βράζουμε τα ριγκατόνι, τα σουρώνουμε και τα βάζουμε σ’ ένα ταψί. Προσθέτουμε τον κιμά σόγιας και την τριμμένη γραβιέρα. Ανακατεύουμε καλά. Ετοιμάζουμε την μπεσαμέλ, χτυπώντας μόνο γιαούρτι (1 κεσεδάκι), 2 αυγά και μοσχοκάρυδο. Ψήνουμε στους 180 βαθμούς για περίπου 30′!

2. Εναλλακτικά “Παπουτσάκια” με κιμά σόγιας

Κόβουμε στη μέση μελιτζάνες (φλάσκες) και κολοκύθια, τα χαράζουμε και ψήνουμε στον φούρνο, μέχρι να πάρουν χρώμα. Προαιρετικά, προσθέτουμε και πιπεριές φλωρίνης, για γεύση και άρωμα.

Μόλις ψηθούν, λιώνουμε μ’ ένα πιρούνι και προσθέτουμε τον κιμά σόγιας. Τις πιπεριές, εκτός από τον κιμά, τις γεμίζουμε και με ξινομυζήθρα!!

Προσθέτουμε την τριμμένη γραβιέρα και την μπεσαμέλ με το γιαούρτι. Ψήνουμε για μισή ώρα ακόμη και έτοιμα τα εναλλακτικά “παπουτσάκια” μας!!

Extra Super tips:

  • Μπορείτε να βράσετε ή να μουλιάσετε όλο το πακέτο με τον βιολογικό κιμά σόγιας και να βάλετε στην κατάψυξη, την ποσότητα που θα περισσέψει. Έτσι, την επόμενη φορά, τον βγάζετε όπως είναι κατεψυγμένος και τον ξεπαγώνετε στην κατσαρόλα.
  • Οι μελιτζάνες δεν είναι χειμωνιάτικο λαχανικό. Όμως, επειδή αρέσει σε πολλούς, μπορείτε να τις ψήσετε με τον τρόπο που δείξαμε πριν και να τις αποθηκεύσετε στην κατάψυξη. Έτσι, θα έχετε μελιτζάνες και τον χειμώνα!!!
Healthy Tastes