Healthy Tastes Stylish And Fit Mamma

Πώς να χάσετε τα περιττά κιλά της καραντίνας

Η καραντίνα έλαβε τέλος, ωστόσο, τα περιττά κιλά που μας άφησε, δεν λένε να φύγουν! Φυσικά, αν δεν τα “σπρώξουμε” κι εμείς λιγάκι, δεν θα βρουν την έξοδο ποτέ! Επειδή, λοιπόν, έρχεται και το καλοκαιράκι, πρέπει να δράσουμε άμεσα και αποτελεσματικά!

Προσωπικά, όταν βάζω κάποια παραπανίσια κιλά -έστω και λίγα- εφαρμόζω ορισμένα διατροφικά tips, τα οποία μου δίνουν ενέργεια, με χορταίνουν και ταυτόχρονα καίνε το λίπος! Αποφεύγω λοιπόν, υδατάνθρακες και λιπαρά και τρώω περισσότερες φυτικές ίνες και πρωτεΐνη!

Αυτό που σας προτείνω είναι να ξεκινήσετε την ημέρα σας μ’ ένα super – πρωινό βρώμης και να την “κλείσετε” με άφθονη πράσινη σαλάτα, ενισχύοντας και τα δυο με ξηρούς καρπούς, φρούτα και όλα τα απαραίτητα συστατικά που χρειάζεται ο οργανισμός μας για να είναι υγιής και πάντα σε “φόρμα”! Η βρώμη, τα φρούτα και τα λαχανικά περιέχουν φυτικές ίνες, οι οποίες βοηθούν σημαντικά στην καύση λίπους και την απώλεια βάρους!

Για σνακ προτιμήστε το γιαούρτι και το γάλα αμυγδάλου και για μεσημεριανό ένα πιάτο πλούσιο σε πρωτεΐνη (κρέας, ψάρι, αυγά, όσπρια, κινόα).

Πρωινό με βρώμη και ξηρούς καρπούς

Μεσημεριανό: φιλέτο ψαριού με ψητά λαχανικά

Βραδινό: Super – υγιεινές, δροσερές και απολαυστικές σαλάτες

  1. Πράσινη σαλάτα με ψητά μανιτάρια και τριμμένη γραβιέρα

2. Πράσινη σαλάτα με αυγό, πράσινο μήλο, αβοκάντο και καρύδια

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *