Αντιμετωπίστε τη γρίπη και τις ιώσεις με φυσικό τρόπο

Αντιμετωπίστε τη γρίπη και τις ιώσεις με φυσικό τρόπο

6 «στρατηγικές» που μπορούν να σας βοηθήσουν να τονώσετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα φυσικά

O χειμώνας είναι μια περίοδος που συνοδεύεται από ιώσεις, γρίπη, κρυολόγημα, ιούς και άλλα παθογόνα μικρόβια και λοιμώξεις. Για να προστατευτούμε λοιπόν, απ’ όλα αυτά, πρέπει να έχουμε ένα δυνατό ανοσοποιητικό σύστημα. Σύμφωνα με τους επιστήμονες, συγκεκριμένες αλλαγές στη διατροφή και τον τρόπο ζωής μας, μπορούν να ενισχύσουν τη φυσική άμυνα του οργανισμού. Πώς θα το πετύχουμε αυτό; Ακολουθώντας ορισμένα γνωστά και «θαυματουργά» βήματα:

Ισορροπημένη διατροφή

Μια καλή, υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή μπορεί να ενισχύσει σημαντικά την άμυνα του οργανισμού. Βάλτε στο καθημερινό σας διατροφολόγιο φρούτα και λαχανικά, πρωτεΐνη και σύνθετους υδατάνθρακες. Προτιμήστε προϊόντα ολικής άλεσης από τα κοινά άλευρα, ενώ πολύ θρεπτικές επιλογές είναι το καστανό ρύζι και η κινόα. Αποφύγετε τα επεξεργασμένα τρόφιμα, τη ζάχαρη, τ’ αναψυκτικά και τα αλκοολούχα ποτά.

Πολλά υγρά και επαρκής ύπνος

Κάθε άτομο έχει διαφορετικές ανάγκες, αλλά ο ύπνος και το νερό είναι απαραίτητα για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος, αλλά και την σωστή και καλή λειτουργία του σώματος και του μυαλού. Όταν δεν κοιμόμαστε καλά, τα φυσικά κύτταρα του ανοσοποιητικού μειώνονται και τα φλεγμονώδη αυξάνονται.  Οι ενήλικες ιδανικά πρέπει να κοιμούνται 7 – 8 ώρες την ημέρα, ενώ τα παιδιά και οι έφηβοι 8 – 10 ώρες.

Τακτική άσκηση

Η άσκηση προωθεί την καλή κυκλοφορία του αίματος, η οποία βοηθά το ανοσοποιητικό σύστημα να λειτουργήσει πιο αποτελεσματικά. Επιπλέον, με την άσκηση προλαμβάνονται χρόνιες ασθένειες, όπως οι καρδιακές παθήσεις και η υψηλή αρτηριακή πίεση, ενώ συμβάλλει στη διατήρηση ενός υγιούς βάρους.

Κατανάλωση προβιοτικών

Η πρωτεΐνη είναι επίσης απαραίτητη για ένα σώμα που καταπολεμά μία αρρώστια. Μερικές από τις καλύτερες τροφές για την ενίσχυση της ανοσίας είναι τα προβιοτικά, τα οποία περιέχουν ζωντανά βακτήρια και μύκητες που είναι καλοί για την υγεία του εντέρου και του πεπτικού σας συστήματος.

Σωστή διαχείριση άγχους

Το καθημερινό άγχος μπορεί να καταπονήσει το ανοσοποιητικό σύστημα. Γι’ αυτό φροντίδα του εαυτού μας είναι πολύ σημαντική και μπορεί να περιλαμβάνει το διάβασμα, μια βόλτα στην εξοχή, διαλογισμό, ένα καινούριο χόμπι, ο,τιδήποτε μας φτιάχνει τη διάθεση και μας κάνει να χαμογελάμε.

Δείτε σε παλαιότερο άρθρο πώς να απαλλαγείτε από το άγχος και το στρες της καθημερινότητας.

Evi's Stories Παιδέματα