Η Χαρά του Παιδιού Παιδέματα

Τι πρέπει να περιέχει η τσάντα θαλάσσης μιας Super- μαμάς

Πάνε οι παλιές καλές εποχές που πηγαίναμε στη θάλασσα έχοντας στη τσάντα μας 3 και μόνο πράγματα: Πετσέτα – αντηλιακό λάδι – βιβλίο! Όσες έχετε γίνει μανούλες θα έχετε ήδη αντιληφθεί πως η τσάντα θαλάσσης στο εξής πρέπει να είναι Super – ενισχυμένη και να ζυγίζει το λιγότερο 20 κιλά! Έπειτα από 10 χρόνια εμπειρίας, 3 παιδιά και ατέλειωτες ώρες στην παραλία μπορώ να σας πω ΑΚΡΙΒΩΣ τι πρέπει να περιέχει η τσάντα θαλάσσης μιας μαμάς που σέβεται τον εαυτό της και φυσικά τα παιδιά της!!! Ξεκινάμε:

  1. Πετσέτες και Μαγιό

Υπολογίστε από 2 πετσέτες για κάθε παιδί και από 1 – 2 extra μαγιό!

2. Καπέλο και γυαλιά Ηλίου

Το καπέλο είναι απαραίτητο αξεσουάρ για τη θάλασσα. Μην υποχωρήσετε αν αρνούνται επανειλημμένως να το φορέσουν! Δουλειά τους είναι να λένε ΟΧΙ – δουλειά σας να επιμένετε μέχρι να κάνουν το ΣΩΣΤΟ! Εξίσου απαραίτητα είναι τα γυαλάκια -ιδίως αν φυσάει και μπαίνει η άμμος στα μάτια…

3. Αντηλιακή προστασία

Μιλήσαμε σε προηγούμενο άρθρο για το πόσο σημαντική είναι η αντηλιακή προστασία στα παιδιά και δη με φυσικούς τρόπους. Προμηθευτείτε λοιπόν ένα καλό παιδικό αντηλιακό με φυσικά φίλτρα ή φτιάξτε ένα δικό σας με φυσικά έλαια, πάντοτε με τη σύμφωνη γνώμη του παιδιάτρου σας!!! Μην ξεχάσετε και τα κατάλληλα αντηλιακά ρουχαλάκια για παρατεταμένη παραμονή στον ήλιο!

4. Νερό – Φαγητό

Να έχετε μαζί σας ένα ψυγειάκι με άφθονο νερό, ελαφριά σνακ και πολλά καλοκαιρινά φρούτα για ενυδάτωση. Αν πάλι, τα παιδιά σας δεν χορταίνουν με τίποτα ούτε τη θάλασσα ούτε το φαγητό (καλή ώρα τα δικά μου) πάρτε μαζί σας και ταπεράκι με σπιτικό – εννοείται- φαγητό! Θα σας ευγνωμονούν! Προσοχή: “Με γεμάτη κοιλιά στο νερό ποτέ δεν μπαίνουμε! Έξω από τη θάλασσα περνάμε όμορφα και παίζουμε!”, όπως λέει κι ο Δεκάλογος του Σωστού Κολυμβητή, του Θεολόγου Τερζιάδη. Τα δικά μου με ρωτούν και με ξαναρωτούν: Πέρασε η ώρα μαμά για να κολυμπήσουμε;;; Κι εγώ τους απαντώ και τους ξαναπαντώ: “Όχι ακόμα…όχι ακόμα…Τώρα!!! Το χρονικό διάστημα που πρέπει να περιμένουμε για να κολυμπήσουμε, εξαρτάται σίγουρα από τη σύσταση και την ποσότητα του φαγητού που καταναλώσαμε!

Προτεινόμενα γεύματα:

  • Κουλούρι Θεσσαλονίκης. κριτσίνια, ρυζογκοφρέτες, μπάρες
  • Φρούτο
  • Τοστ με τυρί χαμηλών λιπαρών και ντομάτα
  • 1 αυγό βραστό

Στα don’ts περιλαμβάνονται:

  • Club Sandwich
  • Σφολιατοειδή (τυρόπιτες, ζαμπονοτυρόπιτες, λουκανικόπιτες)
  • Σάντουιτς με τυριά και αλλαντικά

5. Παιχνίδια και βοηθήματα κολύμβησης

Θα χρειαστείτε και μια extra τσάντα εκτός από τη βασική την 20κιλη που λέγαμε και το ψυγειάκι… Αυτή που θα περιέχει τα κουβαδάκια, τα φτυράκια, τα μπρατσάκια και όλα τα σε -άκια αξεσουάρ θαλάσσης, απαραίτητα για όλα τα παιδάκια! Μην ξεχάσετε και τα παντοφλ-άκια θαλάσσης για τις βραχώδεις παραλίες, αλλά και για προστασία από τους αχινούς.

6. Νεσεσέρ Πρώτων Βοηθειών

Στο νεσεσέρ με τ’ αντηλιακά, καλό είναι να έχετε μαζί σας:

  • Τζελ για τα τσιμπήματα: Κουνούπια, τσούχτρες, μέδουσες (αχρείαστα να’ ναι!)
  • Μωρομάντηλα και Χαρτομάντηλα
  • Τραυμαπλαστ και 1 άχρωμο αντισηπτικό spray για χτυπήματα και πληγές
  • 1 τσιμπιδάκι για τους αχινούς (κάλιο γαϊδουρόδενε…)
  • 1 Κεραλοιφή για εγκαύματα κι ερεθισμούς

Άρα, η “τσάντα θαλάσσης μιας μαμάς”, είναι μια εντελώς αφηρημένη έννοια, με πολλαπλή σημασία, καθώς δεν είναι μια, αλλά πολλές…

7. Last, but not least:

Η “τσάντα” με τις ομπρέλες, τα καρεκλάκια, τις ξαπλώστρες, μάσκες – βατραχοπέδιλα – αναπνευστήρες (για τους λάτρες του βυθού) και τα… είδη αλιείας – ψαρικά: απόχη, δολώματα, πετονιά, παράμαλλο (για τους ερασιτέχνες ψαράδες)!! Αυτήν, ας την κουβαλήσει ο μπαμπάς!!!

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *