Η Χαρά του Παιδιού Παιδέματα

Super Tips για εύκολο πρωινό ξύπνημα χωρίς καθυστερήσεις

Το πρωινό ξύπνημα δεν είναι εύκολη υπόθεση για κανέναν, πόσο μάλλον για τα παιδιά. Γκρίνια για να ξυπνήσουν, μουρμούρα για το τι θα φάνε, ιδιαίτερες προτιμήσεις για το τι θα φορέσουν! Αγαπημένες μου Super μανούλες, μην απελπίζεστε! Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα που να μην έχει τη λύση του… Επειδή όλοι και όλες βιώνουμε λίγο – πολύ τις ίδιες δυσκολίες, θα σας δώσω ορισμένα εύκολα και εύστοχα tips για ανεβασμένη πρωινή διάθεση, που θα κάνει τα παιδιά να πηγαίνουν στο σχολείο, σαν να νιώθουν ότι πηγαίνουν διακοπές!

  1. Βάλτε το ξυπνητήρι 15′ νωρίτερα

Επειδή σίγουρα θα θέλετε να ετοιμάσετε πρωινό, καλό θα είναι να βάλετε το ξυπνητήρι σας 15 λεπτά νωρίτερα από την ώρα που θα ξυπνήσετε τα παιδιά. Μην ξεχάσετε να ντυθείτε, πριν κάνετε ο,τιδήποτε άλλο, γιατί τα παιδιά όταν ετοιμαστούν, δεν θα έχουν την υπομονή να σας περιμένουν…

2. Ξύπνημα μετά μουσικής…

Θα συμφωνήσετε κι εσείς ότι ο ωραιότερος και γλυκύτερος τρόπος να ξυπνά κανείς είναι ακούγοντας μουσική. Βάλτε, λοιπόν, στο ραδιόφωνο τον αγαπημένο σταθμό του παιδιού σας ή το αγαπημένο του cd με παιδικά τραγουδάκια, χαϊδέψτε το απαλά και σιγοτραγουδήστε του… Το πιο σημαντικό απ’ όλα είναι να τα ξυπνάτε πάντα με χαμόγελο και να έχετε και οι ίδιοι/ες θετική διάθεση!

3. Ρούχα αποβραδίς…

Για να μην χάνετε πολύτιμο χρόνο και γεμίζετε περιττή γκρίνια, δίνοντας επικές μάχες κάθε πρωί για το τι ρούχα θα φορέσουν (αυτό αφορά περισσότερο στα κορίτσια), συμφωνήστε αποβραδίς για τα ρούχα της προτίμησής τους. Προσοχή όμως!!! Μην δίνετε πολλές επιλογές, γιατί μπερδεύονται… Είναι προτιμότερο να επιλέξουν ανάμεσα σε 2 φορεσιές! Έτσι, θα νιώθουν ελευθερία και αυτοπεποίθηση γι’ αυτό που θα φορέσουν και ταυτόχρονα, θα μάθουν να είναι πιο αποφασιστικοί στις επιλογές τους!

Extra tip: Το ντύσιμο να είναι το πρώτο πράγμα που θα κάνουν μόλις σηκωθούν από το κρεβάτι!!! Μια απλή κοτσίδα για τα κορίτσια κι έτοιμες!!

4. Κολατσιό από την προηγούμενη μέρα

Για να μην τρέχετε πανικόβλητοι/ες το πρωί, φροντίστε να έχετε ετοιμάσει το κολατσιό των παιδιών από την προηγούμενη ημέρα. Αποφύγετε τα λιπαρά φαγητά και γλυκά, όπως κρουασάν, μπισκότα και σφολιάτες εμπορίου και καταφύγετε σε σπιτικά και υγιεινά σνακ που θα έχετε φτιάξει με τα χεράκια σας, όπως χειροποίητες μπάρες και πίτες ή τυροπιτάκια! Αν δεν έχετε πάντοτε το χρόνο να τα ετοιμάσετε, είναι προτιμότερο να τους βάλετε για κολατσιό 1- 2 φρούτα εποχής, κομμένα αγγουράκια – καροτάκια ή έστω ένα τοστάκι με ψωμί ολικής ή πολύσπορο, τυρί χαμηλών λιπαρών (μοτσαρέλα ή κασέρι) και ντομάτα! Τα αλλαντικά καλό είναι ν’ αποφεύγονται!

5. Ρουτίνα πρωινού γεύματος

Αν θέλετε να γλιτώσετε τα “ΔΕΝ ΠΕΙΝΑΩ” ή “ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΦΑΩ ΑΥΤΟ…” καλό είναι να έχετε ένα συγκεκριμένο καθημερινό πρωινό μενού, ώστε να τους γίνει αγαπημένη συνήθεια! Π.χ. 1 – 2 φέτες ψωμί με ταχίνι και μέλι, φυσικό φρεσκοστυμμένο χυμό πορτοκάλι ή 1 αυγό. Κι επειδή το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας και βοηθάει στην ευεξία και την καλή λειτουργία του εγκεφάλου (δυνατό μυαλό, καλύτερη συγκέντρωση), μπορείτε να τους ετοιμάσετε όλα τα παραπάνω (εξού και το αναγκαίο 15λεπτο νωρίτερο ξύπνημά μας)! Ακόμη κι αν στην αρχή, αρνούνται να τα φάνε, θα εκπλαγείτε με αυτό που θα συμβεί τις επόμενες ημέρες… Μην πέσετε όμως, στην παγίδα να κάνετε καθημερινή διατροφική συνήθεια τα δημητριακά του εμπορίου… Έχουν πρόσθετα σάκχαρα, είναι επεξεργασμένη τροφή και ναι, δυστυχώς, παχαίνουν!

6. Check τσάντας από την προηγούμενη

Φροντίστε να έχετε ελέγξει αν η τσάντα του παιδιού σας έχει μέσα όλα τα απαραίτητα (ρουχαλάκια, μωρομάντηλα, χαρτομάντηλα, αντισηπτικά, καπέλα, τετράδια, βιβλία, μολύβια, κτλ.). Βοηθήστε το παιδί να γίνει υπεύθυνο, μαθαίνοντάς το να φτιάχνει μόνο του και από το βράδυ, την τσάντα του από τις πρώτες τάξεις του δημοτικού, αλλά και νωρίτερα. Είναι, άλλωστε, δική του υποχρέωση! Ακόμη και τα βρεφάκια ή τα νήπια, μπορείτε να τα βάλετε στη διαδικασία να βάλουν στη τσάντα τους κάτι που πρέπει να δώσουν στην κυρία τους, όπως το ποτηράκι του νερού, μωρομάντηλα ή το αγαπημένο τους παιδικό βιβλίο!

Μπορεί να ξεχνάω και κάτι, αλλά νομίζω πως αν εφαρμόσετε έστω και τα μισά από τα παραπάνω tips, θα καταφέρετε να έχετε ένα όμορφο πρωινό ξύπνημα, χωρίς γκρίνια και άγχος, αλλά με χαμόγελο και θετική διάθεση! ΚΙ εσείς και τα παιδιά σας! Αν καταφέρετε να είστε και στην ώρα σας, θα έχετε ξεπεράσει το δάσκαλο (δηλαδή, εμένα)!!! Γιατί, πρέπει να ομολογήσω πως αν και το χαμόγελο δεν μας λείπει, η 2λεπτη αργοπορία μας είναι δυστυχώς, καθημερινή μας κακή συνήθεια (δάσκαλε που δίδασκες)!!! Φαίνεται πως τα 2 αυτά παραπάνω λεπτά πρωινού ύπνου είναι αναγκαία για τη δόλια τη μάνα!!! Τόσες ετοιμασίες έκανε, άλλωστε, από την προηγούμενη…

Σημείωση: Όπως μου είπε πρόσφατα, κι ένας δάσκαλος, μαθητής του που αργοπορούσε καθημερινά, του είπε: “Τι να κάνω κύριε, ξυπνάω τους γονείς μου, αλλά εκείνοι με διώχνουν”!!!

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *